Kommunikáció

"Így kezeld jól a manipulációt!" - gyakorlati kézikönyv

Címkék: Kommunikáció

Szerző: {AUTHOR}

Publikálva: 2021.02.23

Avagy hogyan legyél szisztematikusan asszertív és hogyan ne legyél áldozat! Mert ha felismered, hogy mi történik, akkor már kezelni is tudod.

Folytatás

Hogyan juthatunk el a nemet mondásig?

Címkék: Kommunikáció

Szerző: {AUTHOR}

Publikálva: 2021.02.22

A nemet nem mondás egyik fő velejárója, hogy míg másoknak jellemzően örömet okozunk vele, saját magunknak inkább kárt – valamilyen formában.

Folytatás

Tudatosság a visszajelzésekben

Címkék: Kommunikáció

Szerző: Dömény Erika

Publikálva: 2021.02.10

Bármilyen visszajelző beszélgetés nulladik pontja az, hogy tisztázom a környezetemben lévőkkel a normákat, szabályokat, elvárásokat. Vezetőként a beosztottakkal, szülőként pl. a gyerekekkel.

Folytatás

A pozitív értékítélet ( A tudatos (vezetői) kommunikáció című írás folytatása)

Címkék: MenedzsmentVezetésKommunikáció

Szerző: Dömény Erika

Publikálva: 2021.02.10

Kapcsolódva előző írásomhoz jelen gondolatfolyamban most olyanokról olvashatsz, mint pl. Van-e olyan, hogy pozitív értékítélet? Hogyan kapcsolódik az ítélkezésmentesség a pozitív visszajelzésekhez? Hogyan adjak hiteles pozitív visszajelzéseket ha azt szeretném, hogy az valóban bejusson?

Folytatás

Feldmár András - Most vagy soha

Címkék: Kommunikáció

Szerző: gertrud

Publikálva: 2021.02.04

Ha az önérvényesítéssel vannak problémáid, vagyis inkább nem sikerül kiállni magadért, akkor ez a könyv abban segít, hogy jobban megértsd honnan fakadhat ez, hogy milyen beléd táplált

Folytatás

Útmutató az asszertivitáshoz: Legyél közvetlen, határozott és pozitív!

Címkék: MenedzsmentKommunikáció

Szerző:

Publikálva: 2020.10.28

Az asszertivitás a kommunikációnak az a fajtája, amelyet arra használhatsz, hogy egészséges, a kapcsolatot támogató módon fejezd ki az igényeidet. Ez a cikk az asszertivitás előnyeiről szól és abban segít, hogyan tudod elsajátítani, hogy érvényesülni tudj, különösen a munkahelyen.

Folytatás

A határok kezelése

Címkék: KommunikációMenedzsment

Szerző:

Publikálva: 2020.08.03

Annak biztosítása érdekében, hogy mások tiszteletben tartsák az igényeidet, húzd meg és kontrolláld a szakmai és a személyes határaidat.

Folytatás

Tudatos (vezetői) kommunikáció – Négyszemközti interakciós helyzetekben

Címkék: Kommunikáció

Szerző: Dömény Erika

Publikálva: 2020.07.14

Mire van szükség ahhoz, hogy "elég jól" és hatékonyan kommunikáljunk?

Folytatás

Kommunikáció tervezés - a megfelelő üzenet közvetítése a megfelelő módon

Címkék: MenedzsmentKommunikáció

Szerző:

Publikálva: 2020.04.10

Biztos kaptál már olyan emlékeztetőt, amiről te magad is úgy érezted, a küldője nem gondolta végig, mit kell tudnod vagy hallanod?

Folytatás

Halld Meg, Amit Az Emberek Valójában Mondanak!

Címkék: KommunikációAktív hallgatásVezetésMenedzsment

Szerző:

Publikálva: 2019.10.29

A hallgatás az egyik legfontosabb készség, amivel rendelkezhetünk. Az, hogy hogyan figyelünk, nagy hatással van a munkánk hatékonyságára és a másokkal folytatott kapcsolataink minőségére is.

Folytatás